آخرین به روزرسانی: 1402/12/24

با سلام به اطلاع همکاران گرامی می رسانیم به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز و ایام تعطیلات آخرین روز کاری شرکت تاریخ 1402/12/22 می باشد ضمنا فروش اجناس در سال جدید از تاریخ 1403/01/25 شروع می شود .

شرکت مازند پلاست نور، مجموعه ای پویا و هدفمند می باشد که خود را مکلف میکند با بکارگیری نیروهای متعد و متخصص و همچنین استفاده از آخرین و بروزترین فناوری ها و تجهیزات محصولاتی با کیفیت را برای مشتریان گرامی تهیه و تولید نماید.

ما همواره سعی بر این داریم تا با تولید قطعات لوازم خانگی باکیفیت و قیمت مناسب و ارسال سریع سفارش های شما مشتریان عزیز به سراسر کشور و همچنین ارائه خدمات صادقانه، تجربه ای رضایت بخش را برای شما همکاران گرامی به ارمغان بیاوریم.

  • با تجربه بالای خود مشاور و راهنمای ما در تولید و ساخت قالب ها و محصولات جدید باشید.

فروش اینترنتی قطعات یدکی لوازم خانگی

  • ارائه سایت بروز و خرید آسان برای مشتری های گرامی میسر می باشد.

بازار قطعات لوازم خانگی تهران

  • برای لوازم خانگی خود قطعات باکیفیت تهیه کنید. می توانید به صورت حضوری و اینترنتی قطعات لوازم خانگی مورد نیاز خود را از مازند پلاست نور تهیه نمایید.

بازار قطعات یدکی لوازم خانگی

قطعات لوازم خانگی به تک تک اجزا یا یدکی لوازم خانگی اطلاق می شود که لوازم خانگی مختلف را تشکیل می دهند. این قطعات برای تعمیر یا تعویض عناصر خاصی از لوازم خانگی در مواقعی که فرسوده می شوند، آسیب می بینند یا خراب می شوند، استفاده می شود. لوازم یدکی خانگی را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد و به گونه ای طراحی شده است که با مدل های خاص لوازم خانگی سازگار باشد.

فروش قطعات لوازم خانگی

لوازم یدکی لوازم خانگی بسته به نوع دستگاه می تواند بسیار متفاوت باشد. در اینجا چند نمونه از قطعات یدکی لوازم خانگی آورده شده است:

  • قطعات یدکی یخچال: لوازم یدکی یخچال ممکن است شامل قطعاتی مانند فیلتر، استاپر، پدال، جایخی، قاب، پروانه، پایه باشد.
  • لوازم یدکی ظرفشویی: قطعات یدکی ظرفشویی ممکن است شامل مواردی مانند برد، پمپ، هیدروستات، چرخ سبد،پایه آب پاش متحرک، موتور گردان باشد.
  • لوازم یدکی ماشین لباسشویی: قطعات یدکی لباسشویی می تواند شامل قطعاتی مانند تسمه، پمپ، المنت، کلید، لولا، ترموستات، درب و شیشه، بردهای کنترل الکترونیکی و ... باشد. مازند پلاست نور بهترین تولیدی قطعات لباسشویی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره، قیمت، خرید و فروش قطعات لباسشویی صفحه ی لوازم یدکی لباسشویی را مشاهده فرمایید.

پخش قطعات لوازم خانگی

مازند پلاست نور مرکز فروش قطعات یدکی لوازم خانگی می باشد. این شرکت مرکز فروش قطعات یدکی لوازم خانگی در تهران هم می باشد و این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید به صورت حضوری در تهران محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.