بهترین جلادهنده ماشین ظرفشویی

جلادهنده ماشین ظرفشویی برای بالا بردن کیفیت شستشو و همچنین حفظ ماشین ظرفشویی از لکه ها استفاده میشود که معمولاً به همه کسانی که از پودر و ژل ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنند توصیه می‌شود. اگر سابقه شستن ظروف با مایع ظرفشویی معمولی را داشته باشید، احتمالاً از باقی ماندن قطرات آب روی سطوح و پس از آن لکه دار شدن سطح ظرف شاکی هستید. اما استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی مانع از تشکیل قطره روی سطح ظرف شده و در نتیجه راحت‌تر خشک می‌شود و سطح آن براق می‌ماند.

جلادهنده ماشین ظرفشویی چیست ؟

جلادهنده ماشین ظرفشویی یک ماده شیمیایی خاص با ترکیب متفاوت است که به طور مستقیم روی کشش سطحی آب تأثیر گذاشته و از تشکیل قطره مجزا از آن جلوگیری می‌کند. مایع جلادهنده از موادی تشکیل شده است که ترکیب آن ها باعث کاهش کشش سطحی آب می شود.در این بین پیدا کردن بهترین جلادهنده ماشین ظرفشویی از این جهت اهمیت دارد که برخی از آنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر هستند و برخی از آنها علاوه بر عملکرد طبیعی خود، قابلیت‌های جالب دیگری مانند بو و رایحه مناسب و همچنین کیفیت تولید بالا دارند که طبیعتاً در انتخاب گزینه نهایی به ما کمک می‌کند.

چگونه بهترین جلادهنده ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

ما چگونه بهترین مایع جلادهنده ظرفشویی را پیدا کنیم؟در حقیقت انتخاب یک محصول یا یک ماده شوینده به انتظاری که شما از آن دارید بستگی دارد. اما به طور کلی سعی کنید که در انتخاب خود به فاکتورهای زیر توجه کنید:

 برند تولید کننده

به خاطر داشته باشید که همیشه به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید تا از کیفیت محصول خود مطمئن باشید. در هر صورت این ماده یک ترکیب شیمیایی است و هرچه مواد مضر در آن کمتر باشد برا  ی سلامتی شما و خانواده‌تان بهتر است.

جلا دهنده ماشین ظرفشویی هوم پلاس

 دارای توان بالای درخشان كنندگی ظروف كريستال، شيشه اي و استیل بوده و به عنوان مکمل خشک‌کن ماشین ظرفشویی عمل کرده و باعث خشک شدن سریع ظروف می‌شود. جلا دهنده ظرفشویی هوم پلاس با جلوگيري از باقي ماندن لكه آب بر روي ظروف، از ایجاد لکه‌های ابرمانند پیشگیری کرده و لیوان‌ها و ظروف‌ شما را شفاف و درخشان می‌کند. فرمولاسیون منحصر به فرد جلادهنده ظرفشویی هوم پلاس موجب از بین رفتن ذرات به جای مانده غذا بر روی ظروف شده و به فرایند شستشو کمک می‌کند. عناصر به کار رفته در جلا دهنده ظرفشویی هوم پلاس با ایجاد مقاومت در برابر تشکیل رسوبات آهکی، علاوه بر کمک کردن به درخشان و شفاف ماندن ظروف، از ماشین ظرفشویی و ظروف در برابر ایجاد خط و خش محافظت می‌کند.

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی پریل  5 کاره

 یک مکمل خشک کن فوق العاده برای ظروف می باشد. این محصول لکه های آب را از روی ظروف پاک کرده و باعث درخشان شدن آنها خواهد شد.جلا دهنده پریل با فرمولاسیون مخصوصی که دارد، باعث ایجاد درخشش چشم نوازی در ظروف به خصوص نوع شیشه ای آن ها خواهد شد. این محصول به راحتی لکه های آب را پاک نموده و از ظروف بلورین در مقابل آهک محافظت خواهد نمود. پریل محصولی فوق العاده پر کاربرد در آخرین سیکل از شستشوی ظروف می باشد که چربی زدا و لکه بر بی نظیری می باشد.محصولی بی نظیر برای کمک به خشک شدن سریع ظروف می باشد. این محصول قطرات آب موجود روی ظروف را پهن کرده و قطره های آب که به شکل کروی هستند روی ظروف باقی نمانده و ایجاد لکه نمی کنند.

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی Dual power

که  با فرمول قوی باعث درخشش و شفافیت ظروف میشود.همچنین بوی نامطبوع را ازبین برده و باعث سریعتر خشک شدن ظرف ها شده و به عنوان کمک شستشو در ماشین ظرفشویی مورد استفاده می باشد.

ویژگی های مایع جلادهنده Dual power :

جلادهنده ظروف و ایجاد حالت کریستالی

ازبین بردن بوی نامطبوع

تسریع در خشک شدن ظروف

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش

به عنوان روغن جلای ماشین ظرفشویی مکمل شوینده اصلی بوده و با فرمولاسیون منحصر به فرد درخشندگی و شفافیت بیشتر ظروف شیشه ای و خشک شدن بهتر ظروف را به همراه خواهد داشت.

ویژگی های مایع جلادهنده فینیش :

حفاظت از ظروف به خصوص ظروف شیشه ای

افزایش قدرت خشک کنندگی ماشین ظرفشویی

جلوگیری از ایجاد لکه آب بر روی ظروف

درخشندگی و شفافیت بیشتر ظروف کریستال و بلور

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فیری

که باعث می شود که براقی و درخشندگی فوق العاده ای بر ظروف ، قاشق و چنگال های شما در درون ماشین ظرفشویی است اعمال شود . مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فیری Fairy به خشک شدن ظروف کمک می کند و همچنین از ایجاد شدن لکه در ظروف جلوگیری می کند.

ویژگی های مایع جلادهنده فیری :

از بین برنده ذرات باقی مانده آب و غذا بر روی ظروف

افزایش سرعت خشک شدن

مانع بر جا ماندن لکه های آب و سفیدک بر روی ظروف

محافظت از ظروف خصوصا ظرف های کریستال و بلور

مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی کلارو

 باعث براقی و درخشندگی فوق العاده ظروف، قاشق و چنگال‌های شما که در درون ماشین ظرفشویی است، می‌شود. مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی کلارو به خشک شدن ظرف‌ها کمک می‌کند و همچنین از ایجاد لکه در ظروف جلوگیری می‌کند. قطره‌های آب باقی مانده بر روی ظروف که موجب ایجاد لکه و سفیدک می‌شود، جلا دهنده کلارو در مرحله آخر یعنی خشک کردن بر روی ظروف ریخته می‌شود و قطره‌های آبی که روی ظرف مانده است از بین می‌رود.

ویژگی جلا دهنده کلارو :

از بین برنده ذرات باقی مانده آب و غذا بر روی ظروف

افزایش سرعت خشک شدن

مانع بر جا ماندن لکه‌های آب و سفیدک بر روی ظروف

محافظت از ظروف خصوصا ظرف‌های کریستال و بلور

تاریخ انقضا و شرایط استفاده

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب بهترین جلادهنده ماشین ظرفشویی به شما کمک می‌کند این است که شرایط استفاده و تاریخ انقضا آن را بررسی کنید. اگر توجه کرده باشید در اکثر محصولات موجود در بازار حداکثر زمان استفاده دو سال پس از تولید است و شما هم سعی کنید که این موضوع را در نظر بگیرید.

انتخاب مایع جلادهنده با توجه به شرایط دستگاه

اصولاً همه دستگاه‌ها و ماشین‌های ظرفشویی نیاز به استفاده از مایع جلادهنده ندارند. جلادهنده ماشین ظرفشویی به عنوان یک راهکار کمکی برای فرایند خشک کردن ظروف شناخته می‌شود. بنابراین اگر ماشین ظرفشویی شما سیستم خشک کننده ندارد نیازی به استفاده از این مایع ندارید.

 

نظر خود را بنویسید